سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 5 فروشگاه معتبر خرید عسل طبیعی

خرید محصولات خوراکی همیشه با چالش هایی همراه بوده و هست. زیرا که این محصولات قرار است وارد ارزشمند ترین داریی مان یعنی جسممان بشود و برای سلامت ماندن به ما کمک بکند. اما اگر محصولات خوراکی دارای کیفیت و مرغوبیت مناسب نباشند ممکن است باعث بروز مشکلاتی برای سلامتی ما بشوند. یکی از محصولاتی که ممکن است شما قصد خریدش را داشته باشید عسل طبیعی است. خرید عسل طبیعی باید از فروشگاه های معتبر انجام بگیرد تا این اطمینان خاطر ایجاد شود که محصولی که به دست ما میرسد اصل  است.

عسل مایعی شیرین است، که توسط زنبورها از شهد گلها ساخته می شود. عسل از لحاظ رنگ و شفافیت طبقه بندی می شود، مانند عسل کهربایی طلایی رنگ که اغلب مقداری قیمت بیشتری از انواع تیر طرح خود دارد. عطر و طعم خاص عسل، با توجه به نوع گل هایی که از آن شهد به دست آمده است، متفاوت است.

هر دو نوع عسل خام و پاستوریزه در دسترس همگان است. عسل خام به طور مستقیم از جدا شده و بسته بندی می شود و البته به همان میزان حاوی مقدار کمی مخمر، موم و گرده خواهد بود. این باور وجود دارد که مصرف عسل خام به حساسیت های کمک می کند. عسل پاستوریزه شده گرما داده شده است و ناخالصی های آن گرفته شده است.

عسل حاوی مقدار زیادی موادی مانند مونوساکاریدها، فروکتوز و گلوکز حدود 70 الی 80 درصد قند می باشد که شیرینی آن را فراهم می کند. عسل همچنین از ویژگی های ضد عفونی و ضد باکتریائی برخوردار است. علم پزشکی مدرن در صدد است تا از عسل در بهبود زخمهای مزمن و مبارزه با عفونت استفاده کند.

در ادامه این مطلب قصد دارم بهترین فروشگاه‌هایی که میتوانید از آن‌ها عسل طبیعی را با بهترین کیفیت تهیه کنید به شما همراهان عزیز معرفی کنم.

1 - آهوتا : این فروشگاه خودش پرورش زنبود عسل  دارد و شما عسل را مستقیم  و بدون واسطه از آنها میخرید.کندوهای آنها بعد از تمام شدن شهد یک منطقه به منطقه ای دیگر برده می‌شوند.

2- روستایی :‌این فروشگاه که به صورت تخصصی عسل می‌فروشد اظهار میکند که عسل را از زنبورداران مورد اعتماد خ تهیه می‌کند و برای اصل بودن عسل آنها را مورد آزمایش قرار داده و به دست مشتریان می‌رساند.

3- واجارو (https://vajaro.ir) :  واجارو فقط عسل طبیعی نمی‌فروشد.این فروشگاه یک بازار آنلاین محصولات کشاورزی اصل و طبیعی است.این فروشگاه عسل را از کندو داران روستایی تهیه می‌کند و با انجام آزمایش های لازم از اصل بودن این محصول اطمینان حاصل کرده و در اختیار مشتریان قرار میدهد. برای خرید عسل طبیعی می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

4 - هانیلی : این فروشگاه در مورد خود چنین مینویسد: هانیلی شیرینی عسل واقعا طبیعی را در سفره های شما تضمین می کند. ماموریت هانیلی این است که محلی باشد برای خرید و فروش عسل واقعا طبیعی. ما در هانیلی معیارهای سخت و دقیقی برای شناسایی عسل طبیعی طراحی کرده ایم و زنبورداران صادق و مسئولیت پذیر را شناسایی می کنیم و بعد از سنجش کیفیت عسل ، آنها را به هانیلی ملحق می کنیم تا هم زنبورداران فروش راحت تری داشته باشند و هم خریداران از طبیعی بودن عسل مطمئن باشند.

5 - دهچی :‌ این فروشگاه روی سه موضوع تاکید دارد و اظهار می‌کند که آنها را رعایت می‌کند و جزو اهدافشان است.خرید عسل آزمایش شده و شناسنامه دار،خرید عسل طبیعی مستقیم از زنبوردار واقعی،رونق تولید روستایی, بهبود تغذیه شهری